Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2009 19:48 - нормално ли е да си луд или е лудост да си нормален
Автор: prevod Категория: Лични дневници   
Прочетен: 406 Коментари: 0 Гласове:
0



Освирепяхме и се отдалечихме. А бях така близка с теб и теб. Поглеждаме се и си разменяме учтиви думи, след което се прибираме в кутийките си и свиваме сърцата си.
Защо единственото място за близост се оказва автобусът със своята задушевност и притиснатост?

Страх ни е да сме близки, но винаги сме навън по заведенията. Чакаме с часове да се освободи маса и да седнем на по чашка. след чашката се открояваме кой какъв е и ....ти мене уважаваш ли ма с"я и що по дяволите говори на Мишо, че не го обичам? След това идва голямото укаяние и прошката, то видиш ли алкохола ми е виновен, аз иначе не исках. Нали знаеш, трепя се по цял ден, работя по 19 часа дневно, че и уикенда дори, как да не му отпусна края и да не се освиня, нали го правя само веднъж месечно. К"во ви пречи да ме търпите? И без това работя за без пари, колежките ме мразят, че шефа ми хвърлил око. Ама аз не см виновна, времето ни е такова, че са на мода изрязаните деколтета, аз как да се обличам?

Пък и то хубаво работа, работа, ама то живот ли е това и без работа. След работа с пълните торби в автобуаса, всеки те блъска, там стана като сайт за запознанство. Моите задни части с нечия ръка. Ама моля ви се, имам си интернет, имам къде да се забавлявам. И добре, че е тоя интернет. Одухотворява ме ей така! И четене вече не ми трябва, взимам си филмче, пред дивана и плача ли плача. Не за героите. За мене си. Щото на кой му притрябвал ей такъв окаян живот. Ама ще си се трепя, аз знам, че утре ще се събудя и ще се случи нещо хубаво. Или няма да съм аз, или няма да съм с вас.


Тагове:   лудост,   нормално,   нормален,


Гласувай:
0




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: prevod
Категория: Лични дневници
Прочетен: 10976
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 14
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930